En deze is voor oma :-)

27 oktober 2013 - Sint Maarten, Nederlandse Antillen

Hoi oma,

Ik sprak gisteren met mama, en kreeg te horen dat jij iedere dag je mail checkt om te kijken of ik nog wat onzin op mn blog heb gezet. Dat gaat we nu dus is doen ;-)  Heb er gewoon geen tijd voor gehad. Iedere keer dat ik er klaar voor zat, gebeurde er iets, en ging ik weer de deur uit.

We zijn dus inmiddels een paar weken verder sinds de laatste blog, en er is wel het een en ander gebeurd. Zo ben ik (helaas) ziek geweest 2 weken geleden, maar dat is nu gelukkig weer over. Iets van migraine ofzo. Afgelopen week eindelijk begonnen met een groot project. Hiervoor ga ik de komende week meewerken op de cruise terminal. Heb daar wel zin in, ben benieuwd hoe alles daar nou in zn werk gaat.

Ik was ook nog bezig voor mijn minor in Zweden, om alles te regelen enzo. Helaas gaat dit nu niet meer door. Ik wilde pas eind maart naar Zweden komen, maar dit wordt niet goedgekeurd door de instelling in Zweden. Wat betekent dit voor mij? Een half jaar studievertraging. Ik kom namelijk te laat thuis om nog een minor in Nederland te beginnen. Ik wil nu een half jaar gaan werken als ik terug kom, en dan ga ik daarna mijn minor doen binnen Nederland. Ik heb nog niet gekozen waar.

Mijn weekenden zien er eigenlijk nog altijd het zelfde uit. Namelijk strand, strand, boodschappen en nog meer strand. Ik ben dus ook al lekker bruin inmiddels :p  Over twee weken naar Puerto Rico, dus dan komt er is een keer verandering in dit ritme :p

Afgelopen maandag hebben we hier wel heel erg slecht weer gehad. Heel veel regen de hele dag door, en onweer die het gebouw -letterlijk- deed schudden. Je zag de ramen gewoon resoneren in de sponningen. Ik snap nu ook waarom die ramen van plastic zijn, dat breekt wat minder snel :-)  De rest van de week was het gelukkig beter. Alleen dinsdag aan het einde van de middag nog even heel hard geregend, en verder is het vooral harde wind geweest afgelopen week. Maar ik had gelezen dat jullie ook aan de beurt zijn komende week ;-) Zet je auto maar niet onder een boom neer in ieder geval.

Ik zal proberen om wat vaker een verhaaltje te schrijven vanaf nu, dus dan hoef je je mail iets minder vaak voor niks te checken ;-)

Groetjes,
Martijn