Maar de handel loopt gewoon door...

2 oktober 2013 - Sint Maarten, Nederlandse Antillen

Dat is toch wel leuk. Andere kant van de wereld, maar dankzij het WereldWijdeWeb kan ik toch doorgaan met mn handeltje :-) Hoef ik denk ik weinig over te vertellen, al die auto onderdelen die ik koop en verkoop. Is nu dus alleen nog maar verkopen, en dat gaat lekker. Motorblok weg, versnellingsbak weg. Aantal reserveringen staan, beetje onderhandelen her en der. En het afhalen kan gewoon bij mn vader. Helemaal geweldig, geld verdienen van achter de laptop :-)

Dat mag ook wel, want ik geef het aan de lopende band uit hier. Althans, zo leek het. Ik blijk dus nog altijd bijzonder veel geld over te hebben. Oftewel? Puerto Rico! 8 tot 11 november met een (hopelijk) leuke groep Nederlanders. Verbazingwekkend genoeg is dat niet eens zo duur. Enkele honderden dollars maar, dus waarom niet.

Stage is ook nog altijd leuk. Nu even geen project meer, maar er zit er wel 1 in de pijplijn met een hele grote stempel 'confidential' erop. Gaat misschien wel mn stageonderzoek worden, ipv het provisioning project (waar ik slechts bij zal assisteren). Reden? Mijn stagebegeleider denkt dat ik tot veel meer in staat ben dan alleen maar de provisioning. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden (ik ken de hoofdvraag wel al hoor). Ik zal iig wel met de cruiseschepen bezig zijn :-)

Ook leuk dat ik gewoon kan skypen terwijl ik op stage zit (uiteraard in mn pauze hoor ;-)  ).  Überhaupt de reactie van de meeste mensen zodra ze me zien: WAT BEN JE BRUIN!!!  Haha, en ik mezelf maar wit vinden tussen al die zwarte mensen hier :p

Het cruise seizoen zit er iig weer aan te komen! Deze maand zelfs al enkele dagen dat er 2 cruise schepen tegelijk liggen, en op 1 dag volgensmij zelfs 3. Dat worden dus mooie plaatjes. Kan niet wachten tot er een keer 6 tegelijk liggen (het maximum aantal dus). Moet toch wel een machtig gezicht zijn.

Morgen ligt er iig ook weer een cruiseschip, wat betekent dat Harbour Point Village weer open is. Daar ga ik dus lekker even een hele goede koptelefoon kopen met personeelskorting :-)   Dat mis ik hier toch wel het meeste, die dikke 5.1 set die ik thuis had. Tijd voor wat fatsoenlijke muziek dus.

Tot de volgende keer :-)